Search your favorite song for free

1. Part Of The List Lyrics

Part Of The List Lyrics

Style of your hair Shape of your eyes and your nose The way you stare As if you see, right through to my soul It's your left hand and the way That it's not quite as big as your right The way you sta



2. Body Rock - Dirty Version Lyrics

Body Rock - Dirty Version Lyrics

Alright y'all, slow down, I'm trying to Aight, yo, I only took a little bit of Spanish, you gotta Aight I hear what you're saying but yo, alright, okay Alright okay, alright okay, okay Alright okay, I



3. Part of the List Lyrics

Part of the List Lyrics

Style of your hair Shape of your eyes and your nose The way you stare As if you see, right through to my soul It's your left hand and the way That it's not quite as big as your right The way you sta



4. Mrs. International Lyrics

Mrs. International Lyrics

Yeah, nice Dedicated to all the beautiful people in the house You know who you are Yeah, Redman, Method Man, Blackout! 2 Sexy... Hair and nails done up, girl, you got your act together You get the th



5. Throw It In The Bag Lyrics

Throw It In The Bag Lyrics

Oh, you already know what it is We got anotha one, boy, ATL (Just throw it in the bag) Wassup Brooklyn? Wassup son? Wassup Fabo? Hey man, I got that black Amex wit me Aka that throw it the bag card, y



6. Throw It In the Bag Lyrics

Throw It In the Bag Lyrics

Oh, you already know what it is We got anotha one, boy, ATL (Just throw it in the bag) Wassup Brooklyn? Wassup son? Wassup Fabo? Hey man, I got that black Amex wit me Aka that throw it the bag card, y



7. Throw It In The Bag Lyrics

Throw It In The Bag Lyrics

Oh, you already know what it is We got anotha one, boy, ATL (Just throw it in the bag) Wassup Brooklyn? Wassup son? Wassup Fabo? Hey man, I got that black Amex wit me Aka that throw it the bag card, y



8. Rock Wit U (Awww Baby) Lyrics

Rock Wit U (Awww Baby) Lyrics

Aww baby Yeah Murder Inc. Love you babe love you babe aww baby Ashanti, Chapter 2, Let's rock Can u rock wit me (aww baby) non-stoppin me can u take it to the top for me I just wanna love you baby al



9. Hey Young Girl Lyrics

Hey Young Girl Lyrics

Hey young girl how you feelin today Girl Yo body just brighten my day up See you have now been approached by a playa but baby i wont play ya, lets have a conversation Like, Iz you in school baby what



10. My Love Lyrics

My Love Lyrics

Radio Killa did a song with the American Dream They can't put it down like this, no no no no On my baby, she my shorty Oh, we rockin They gotta trip all up on their breath They hate on us Now who’s



11. The One Lyrics

The One Lyrics

She is the one next to me when I wake up in the morning She is the one who listens even though I know i'm boring When I'm awake when I'm away She is the one who knows whats going on before i say I am



12. The Roc (Just Fire) Lyrics

The Roc (Just Fire) Lyrics

Yeah... yeah, nigga... Just Blazin' this shit, ya heard? It's ya main man... I'm back niggaz... HOLLA! My break I'm fresh off it I never change, I'm stuck in these ways Nike Airs, sweats and Taurus (



13. I Luv Your Girl Lyrics

I Luv Your Girl Lyrics

Mm mm The American Dream... mmm mmm And you know what I mean ahh... baam baam Radio Killa... ahh Should beat the track up like Gorrilla... AHH AHH! Yeah we be up in the club (club) I see her do her



14. Universal Magnetic (Explicit) Lyrics

Universal Magnetic (Explicit) Lyrics

Yeah, ha, ha, ha A B boys rock the world CD's and tapes help generate papes E-F is the important Def G-good, H is what style be When I grab the microphone and MC Roll off the tongue like L M N O P An



15. Universal Magnetic (Best of Decade I Version) Lyrics

Universal Magnetic (Best of Decade I Version) Lyrics

Yeah, ha, ha, ha A B boys rock the world CD's and tapes help generate papes E-F is the important Def G-good, H is what style be When I grab the microphone and MC Roll off the tongue like L M N O P An



16. Ms. Fat Booty (Best of Decade I Version) Lyrics

Ms. Fat Booty (Best of Decade I Version) Lyrics

I know I can't afford to stop For one moment, that it's too soon to forget Man, duke I was in love with this girl, duke I was tore up dog, I'm telling you man Shit is wild man, for real It's, she's f



17. Can't Forget About You Lyrics

Can't Forget About You Lyrics

There comes a day in your life when you wanna kick back Straw hat on the porch when you're old perhaps Wanna gather your thoughts, have a cold one brag To your grandkids about how life is golden So I



18. Can't Forget About You Lyrics

Can't Forget About You Lyrics

There comes a day in your life when you wanna kick back Straw hat on the porch when you're old perhaps Wanna gather your thoughts, have a cold one, brag To your grandkids about how life is golden So



19. Hate That I Love You Lyrics

Hate That I Love You Lyrics

That's how much I love you That's how much I need you And I can't stand ya Most everything you do make me wanna smile Can I not like it for a while? No, but you won't let me You upset me, girl, and t



20. Halfcrazy Lyrics

Halfcrazy Lyrics

La la la la La la la la La la la la Never thought that we would ever be more than friends Now I'm all confused cause for you I have deeper feelings We both thought it was cool to cross the line And I