Search your favorite song for free

1. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never Now or never No



2. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

And I can't believe forever it seemed To live out these dreams When you start to think about taking a chance You can't give a damn Huh, I'm a hopeless romantic For the love with a simple idea With a



3. Now Or Never Lyrics

Now Or Never Lyrics

Man, these rappers so typical I drop a smash record All these rappers so miniscule It's funny how they compare me to niggas who've hit their pinnacle If I don't buy my mom a house this year I'm going



4. Now Or Never Lyrics

Now Or Never Lyrics

Man, these rappers so typical I drop a smash record All these rappers so miniscule It's funny how they compare me to niggas who've hit their pinnacle If I don't buy my mom a house this year I'm going



5. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

I don't wanna fight right now Know you always right, Now I know I need you 'round with me But nobody waitin' 'round with me Been through the ups Yeah, the ups and the downs with me Got a whole lot of



6. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

Kichaft a'younak Mara lawla Jani ghramek Hanouni 'oumri Ma'ak toul hayati Hdak ya 'oumri Kichouft a'younak Chouft qalbek thani Kichouft qalbek Ouqalbi hanan Kichaft a'younak (It's now or never) Mar



7. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

i don't wanna fight right now Know you always lie Now I know I need you around with me But nobody will be around with me Been through the ups Yeah the ups and the downs with me Got a whole lot of love



8. Now Or Never Lyrics

Now Or Never Lyrics

I don't wanna fight right now Know you always lie Now I know I need you around with me But nobody will be around with me Been through the ups Yeah the ups and the downs with me Got a whole lot of love



9. Now Or Never Lyrics

Now Or Never Lyrics

Listen won’t you listen to what I’m gonna say right now Tell me won’t you tell me why do I keep on chasing you down Girl set the record straight you been playing cat and mouse Flirting is m



10. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

The walls are paper thin You're moving in I can see right through somehow It all makes sense Me caving in But I barely know you I'd rather have one night than nothing forever Yeah, that would be alrig



11. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

it's a little tenderness it's a little thing a moment of blindness a moment to begin are you redy for arrived up to the silver moon don't you wanna go outside the plane is leaving soon it is now or ne



12. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

Uhhhhhhhhhh... yeahhhh yeahhhh yeahhhhh heey yeayyyhh Please tell me one more time That I'm not dreamin' I´ll paint clouds with sunshine oh that's my feelin' . Could it be forever? It's a night I wi



13. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

Uhhhhhhhhhh... yeahhhh yeahhhh yeahhhhh heey yeayyyhh Please tell me one more time That I'm not dreamin' I´ll paint clouds with sunshine oh that's my feelin' . Could it be forever? It's a night I wi



14. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

Uljima antjima Jogeum himdeul sudo itjanha Geukkaji geot hamyeonseo Jamsi ijeul sudo itjanha She said Nayakhan namja neun gwansim eobseo Amuri jal saeng gyeotda haedo Jagi yeoja neun jikil jul aneun



15. Now Or Never Lyrics

Now Or Never Lyrics

You came like a thief in the night Took my heart out of a safe place but was felt so right I gave myself up to you, resistance was futile Here I am Take my heart make it yours and I'm gonna make you



16. Now or Never Lyrics

Now or Never Lyrics

You take a chance, you leave behind all that you have known. Follow your dreams into the dark, the places you never thought you'd go. You wonder when, well until then, all the pieces they will come to



17. Now Or Never Lyrics

Now Or Never Lyrics

Uhh, yeah, L.G., Easy Mo Bee* Brother to brother, put the Y2K on ya, check it It's now or never, whatever, to stake my claim Shake my pain, dodgin all these fakes in the game Hate is to blame, b



18. It's Now or Never (In the Style of Elvis Presley) Lyrics

It's Now or Never (In the Style of Elvis Presley) Lyrics

It's now or never, come hold me tight Kiss me my darling, be mine tonight Tomorrow will be too late, it's now or never My love won't wait. When I first saw you with your smile so tender My heart was



19. Now or Never (Andy Van radio edit) Lyrics

Now or Never (Andy Van radio edit) Lyrics

Are you nervous? Do you care? There's a lot of people out there All you need is something new How to get it, you know what to do There's a party going on tonight Gotta get there 'cause it feels so rig



20. Now Or Never (Lissat & Voltaxx Radio Edit) [feat. Lima] - Lissat & Voltaxx Radio Edit Lyrics

Now Or Never (Lissat & Voltaxx Radio Edit) [feat. Lima] - Lissat & Voltaxx Radio Edit Lyrics

Are you nervous? Do you care? There's a lot of people out there All you need is something new How to get it, you know what to do There's a party going on tonight Gotta get there 'cause it feels so rig