Search your favorite song for free

1. Rick Ross Lyrics

Rick Ross Lyrics

Diddy] You wanted to fucking walk around these roaches These niggas is roaches These niggas is mere motherfuckin' mortals I'm tryna push you to supreme being You don't wanna motherfuckin' You don't wa



2. Rick Ross Lyrics

Rick Ross Lyrics

Diddy] You wanted to fucking walk around these roaches These niggas is roaches These niggas is mere motherfuckin' mortals I'm tryna push you to supreme being You don't wanna motherfuckin' You don't wa



3. Rick Ross Lyrics

Rick Ross Lyrics

Diddy] You wanted to fucking walk around these roaches These niggas is roaches These niggas is mere motherfuckin' mortals I'm tryna push you to supreme being You don't wanna motherfuckin' You don't wa



4. Rick Ross Intro Lyrics

Rick Ross Intro Lyrics

This Is K. Foxx Reporting Live For WCCC, Just End... A Hastion Frater Has Just Been Ceased By The Miami Coast Guard With Over 60 Kilos Hidden Below The Vessel Docked At The Port Of Miami If The Drugs





6. Hands Down (feat. Rick Ross, Yo Gotti) Lyrics

Hands Down (feat. Rick Ross, Yo Gotti) Lyrics

Doors up (Doors up) Doors down (Doors down) When im in the club, bitch it goin down (goin down) Shawty thick as fuck, hands down (hands down) Hands up (hands up) Hands down (turn up) Shawty fuckin hea



7. The Weather (feat. Rick Ross & Cuzzy Capone) Lyrics

The Weather (feat. Rick Ross & Cuzzy Capone) Lyrics

Most the time, when it rain it start pouring' But how we grind, it make the weather change for us (repeat 3x) We roll through, but we never change for 'em So smile for us, when you see us, drive for u



8. Meek Mill - Off The Corner (feat. Rick Ross) Lyrics

Meek Mill - Off The Corner (feat. Rick Ross) Lyrics

Them boys wearing fake belts They drink fake lean Niggas smoking synthetic, huh Bitches dropping like, swish, Ricky Pitino 50 racks on the corner, think it's casino Hoes thinking I'm boojie, when I'm



9. Intro - (Rick Ross / Hood Billionaire) Lyrics

Intro - (Rick Ross / Hood Billionaire) Lyrics

"Push it to the limit" "Everyday I'm hustlin" "Ten years later time for me to cash out" Now here are some interesting facts about the mastermind which give you an idea of how important it is and how



10. Pandemonium (feat. Wale & Rick Ross) Lyrics

Pandemonium (feat. Wale & Rick Ross) Lyrics

(feat. Meek Mill, Wale) 3 passports, 3 first class tickets to the money straight flights [Rick Ross] I live by the cold war drove from round the globe all I need is a kilo, a apron, show me the stov



11. Making Me Proud (feat. Jeremih & Rick Ross) Lyrics

Making Me Proud (feat. Jeremih & Rick Ross) Lyrics

I wanna let you know Appreciate what you doin' Just wanna salute you You do got the trophy right Know a down one for me Now the fickle with me My day one, that's my baby Been right here all alone and



12. Off The Corner (feat. Rick Ross) Lyrics

Off The Corner (feat. Rick Ross) Lyrics

M-m-m-m-a No, no, no, no, no, no These hoes, they like niggas that spend money, not talk about it If you ain't gonna get the money then watcha gonna do? Hey! I graduated from the streets, no diploma



13. Deuces Remix - f/Drake, T.I., Kanye West, Fabolous, Rick Ross & André 3000 - Clean Version Lyrics

Deuces Remix - f/Drake, T.I., Kanye West, Fabolous, Rick Ross & André 3000 - Clean Version Lyrics

All that bullshit's for the birds You ain't nothin but a vulture Always hopin for the worst Waiting for me to fuck up You'll regret the day when I find another girl, yeah That knows just what I need,



14. Let's Talk - feat. Rick Ross Lyrics

Let's Talk - feat. Rick Ross Lyrics

Maybach O, (Yeah) Rozay,(I think I'ma pull up right here) We gonna change your life overnight love, (What's up?) Uh, big money (I'm back & shit) Fast money, (Maybach O) Believe that, (We going to turn



15. Tranquillo (feat. Rick Ross and Big K.R.I.T.) Lyrics

Tranquillo (feat. Rick Ross and Big K.R.I.T.) Lyrics

Peace, no material possessions shall cloud my judgement As I reach, in an ethereal direction to provide my substance Love is not found but resides insides me, I manifest this I will respect myself and



16. Milly Rock Remix (feat. ASAP Ferg & Rick Ross) Lyrics

Milly Rock Remix (feat. ASAP Ferg & Rick Ross) Lyrics

ambition never ride up pay attention to ya daughta you da son and im the fatha put ya chick up in designer hit it, not a booty finer damn ferg, done admit it i heard it whip it with my daughta guess



17. They Don't Love You No More (feat. Jay Z, Meek Mill, Rick Ross & French Montana) Lyrics

They Don't Love You No More (feat. Jay Z, Meek Mill, Rick Ross & French Montana) Lyrics

ever since a nigga hit the top pussy niggas wanna see me in a box they don't love you no more they don't love you no more shit ain't been the same since i came through in that hot shit they gon' talk



18. Off The Corner (feat. Rick Ross) Lyrics

Off The Corner (feat. Rick Ross) Lyrics

M-m-m-m-a No, no, no, no, no, no These hoes, they like niggas that spend money, not talk about it If you ain't gonna get the money then watcha gonna do? Hey! I graduated from the streets, no diploma





20. Preach (Remix) [feat. Rick Ross & Jeezy] Lyrics

Preach (Remix) [feat. Rick Ross & Jeezy] Lyrics

My uncle back there Look at all the work he did Shawty got a man Topic of the work we in Topic of the gossip at the nail shop (Rich nigga) A lotta traffic time to get another mailbox Trap bumpin' c